WEBINÁŘ – TIME MANAGEMENT A PRIORITY PRÁCE NA HOME OFFICE

  • Co jsou mé pracovní priority a jak je poznám
  • Plánování podle denního rytmu
  • Denní plán a praktické tipy pro efektivní čas
  • Umím poznat své osobní „žrouty“ času a čelit jim?
  • Jak řešit demotivaci a překonat nechuť k práci?
  • Jak vyhodnotit pracovní den?
  • Osobní rovnováha jako cesta k efektivitě a spokojenosti

WEBINÁŘ – JAK ZVLÁDAT STRES A ZÁTĚŽE NÁROČNÉHO ROKU 2020 A 2021

  • Jak zvládat svůj čas a efektivně si plánovat povinnosti i odpočinek
  • Děti, partner/ka, práce – jak to všechno sladit a nezbláznit se z toho?
  • Co je důležitější víc a co počká – plánování a priority
  • Moje osobní  hranice tolerance vůči stresu, co se mnou dělá současná náročná situace
  • Mužské a ženské reakce na stres a přetížení
  • Co dělat, když se věci vymykají kontrole
  • Mohu být výkonný a spokojený v dnešní náročné době?
  • Jak zvládat stres na HO, když je se mnou doma rodina

WEBINÁŘ – WORK-LIFE BALANCE V PRAXI – CO TVOŘÍ NAŠI SPOKOJENOST A ŠTĚSTÍ

  • Audit osobní spokojenosti
  • Moje 3 nohy- pilíře, o které se opírá naše životní vyrovnanost
  • Jak rozpoznat svůj stres, přetížení nebo vyhoření
  • Mapa mé zátěže, nástroje na zvládání životní rovnováhy
  • Zdroje vnitřní energie aneb jak si udržovat dobrou kondici
  • Práce, rodina, partner/ka, děti … .objevte štěstí, které už máte
  • Relaxační techniky a doporučení pro zdravý životní styl
  • Udržování životní rovnováhy aneb work-life balance v praxi

Chcete se zúčastnit?

Technické a organizační podmínky pro webináře:

  • Délka webináře 2 hodiny s malou přestávkou.
  • Cena za webinář na vyžádání
  • On-line video komunikace probíhá interaktivně mezi účastníky a lektorkou ve stanovený čas po obdržení přístupového kódu.
  • Pro komunikaci používáme webovou aplikaci ZOOM, odkaz na aplikaci a detailní informace o připojení obdržíte v informačním emailu.

Potřebné technické vybavení:

  • PC nebo chytrý telefon/tablet
  • Internetové připojení
  • Webová kamera s mikrofonem
Kontaktujte mě